2014. július 15., kedd

Crohn és baba 1.


Amikor terhes lettem első gyerekemmel, kész volt a tervem, én leszek a világ egyik leglazább édesanyja. Babakocsi, kenguru és vígan közlekedem. Elmegyek vele múzeumba sétálni, barátnőkkel sűrűn találkozom. Kultúra , szórakozás nem szenvedhet hiányt.  Aha, hát ahogy én ezt megálmodtam. Valószínűleg szülés közben  történhetett valami titkos program csere bennem a beleegyezésem nélkül. A kórházat már az az anyuka hagyta el, aki a világ minden kincséért sem menne sehová, amikor picinyének eljött az alvás ideje.
Azóta is ezzel a fajta mama programmal működöm.
Gyerek mellett, egy idő múlva, az ember lánya megtanulja, hogyan ossza be hasznosan minden percét, míg a baba alszik addig, mos, vasal, főz, eszik, tanul, dolgozik. 
Aztán, ha crohnos leszel meg kell tanulnod, ebbe  beleszuszakolni a pihenést is, mert, ha nem, rásegítesz a betegségedre és ezzel a gyerekeidtől és egyéb hasznos dolgoktól veszed el az időt.
De amíg erre rájössz....... mert mindent  meg akarsz csinálni, mert anyukaként piszkosul megtanulsz maximalista lenne, stresszelsz, ha akarod ha nem.
Nekem évek kellettek hozzá.


Még többet:

http://dietaescrohn.blogspot.hu/p/blog-page.html
http://dietaescrohn.blogspot.hu/2014/07/crohn-es-baba-2.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése